0Articole

Nu aveți nici un produs în coșul de cumpărături

Product was successfully added to your shopping cart.

Termeni și Condiții

Site-ul shopextrem.ro și marca ShopeXtrem, sunt proprietatea Extrem Sports Distribution SRL, denumită în continuare ShopeXtrem.

Prin folosirea site-ului www.shopextrem.ro, acceptați implicit și sunteți de acord cu Politica De confidențialitate.  Datele dumneavoastră personale vor fi folosite, în scopurile menționate în Politica de Confidențialitate, pentru a procesa comanda dumneavoastră și pentru a vă informa despre produsele, serviciile și ofertele noastre comerciale.

Conținutul websiteului

Informațiile prezente pe acest site se pot modifica oricând, fără o notificare prealabilă.

Toate mărcile înregistrate ce apar pe site-ul shopextrem.ro aparțin proprietarilor și sunt folosite cu acceptul acestora.

Cu excepția altor mențiuni, toate drepturile de autor ale informațiilor apărute pe acest site sunt proprietatea ShopeXtrem și a partenerilor acestora. Copierea în parte sau în totalitate a conținutului acestui site, în scop comercial, incluzând dar nelimitându-se la imagini, descrieri, filme, etc nu se poate face decât cu acordul scris al proprietarului.

Legislația aplicabilă

Partea comercială a acestui site este guvernată de legislația română.

Costuri și condiții de transport

Taxele de transport nu includ nicio taxă, acciză sau alte taxe aplicabile în țara de destinație. Sunteți direct responsabil pentru aceste taxe.

Ocazional, în anumite circumstanțe, putem oferi promoții sau oferte speciale pentru taxele de transport. Ne rezervăm dreptul de a modifica, anula sau extinde aceste promoții și oferte în ceea ce privește taxele de transport.

Pentru mai multe informații despre costul și durata transportului, consultați pagina de LIVRARE 

 Prețuri

Avertizare: Prețurile pot diferi în magazinul online față de preturile din magazinul fizic.

Prețurile online nu includ costurile de livrare. Prețurile se pot modifica fără avertizare prealabilă.

 Erori privind prețurile afișate

ShopeXtrem își rezervă dreptul de a modifica orice eroare privind prețurile afișate fie ca urmare a erorilor umane, defecțiunilor tehnice sau din oricare alt motiv. ShopeXtrem te va anunța în legătură cu orice eroare privind prețurile afișate și ai dreptul să nu achiziționezi orice produs al cărui preț a fost corectat.

 Securitate

Orice informație pe care o înregistrezi pe site va fi protejată de către serverul nostru gateway sigur de plăți SSL, care utilizează o tehnologie de securitate de 256 biți pentru a-ți proteja informațiile comenzii tale online. Această tehnologie criptează toate informațiile privind cartea ta de credit și toate informațiile personale pe care le-ai transmis pe site.

Achiziția pe care ai făcut-o folosind cardul de credit ar putea dura câteva minute până este procesată, pentru a ne acorda timp să îți confirmăm adresa de facturare cu instituția financiară de care aparții.

 Factura ta

Vei primi o notificare prin email conținând factura ta in  maxim 3 zile din momentul în care ai plasat comanda, 

 Probleme cu comanda

Ne dorim să ai parte de cea mai bună experiență de shopping online, deci dacă ai orice problemă privind comanda ta, CONTACTEAZĂ-NE.

 

POLITICA DE CONFIDENŢIALITATE

1. Informațiile de orice natură furnizate de ShopeXtrem către CLIENT, vor rămâne proprietatea ShopeXtrem.Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului/ comenzii și pot fi făcute cunoscute numai cu consimțământul scris al ShopeXtrem. și după obținerea unui angajament de confidențialitate din partea celui care le primește.

2. ShopeXtrem colectează date cu caracter personal, pe paginile Siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al Clientului, în următoarele scopuri:

    -validarea, expedierea și facturarea comenzilor către acesta;
    -rezolvarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă sau un contract,   la serviciile sau produsele achiziționate de către acesta;
    -pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;
   - trimiterea de newslettere și/sau alerte periodice, în format exclusiv electronic;
   - contactarea acestuia, la cererea sa voluntară;
    -contactarea acestuia, în chestiuni de Relații cu Clienții;
    -scopuri statistice.


3. Prin crearea Contului, fiecare Client și-a exprimat consimțământul ca ShopeXtrem să colecteze și să administreze datele acestuia cu caracter personal, în condițiile și cu respectarea prevederilor Legii 677/2001. Orice Client are dreptul de a obține de la ShopeXtrem, printr-o cerere scrisă, semnată și datată, în mod gratuit:

    a) confirmarea faptului că datele care îl privesc sunt sau nu sunt prelucrate la un moment dat;
    b) după caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă legii, în special a datelor incomplete sau inexacte;
    c) după caz, transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă legii;
    d) notificarea către terții cărora le-au fost dezvăluite datele oricărei operațiuni efectuate conform lit. b) sau c), dacă această notificare nu se dovedește imposibilă sau nu presupune un efort disproporționat față de interesul legitim care ar putea fi lezat.

4. Orice Client are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime legate de situația sa particulară, prin transmiterea către ShopeXtrem a unei cereri întocmite în formă scrisă, datată și semnată, ca datele care îl vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepția cazurilor în care există dispoziții legale contrare. În caz de opoziție justificată, prelucrarea nu mai poate viza datele în cauză.

5. Oricare Client are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit și fără nicio justificare prin transmiterea către ShopeXtrem. a unei cereri întocmite în formă scrisă, datată și semnată, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui terț, sau să fie dezvăluite unor terți într-un asemenea scop.

6. ShopeXtrem  poate să colecteze involuntar și alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume și versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alți parametri) furnizați de către browserul internet prin intermediul căruia se face accesul la site și pot fi folosite de către ShopeXtrem. pentru a îmbunătăți serviciile oferite Clientilor sau Utilizatorilor săi, sau cu scop statistic; excepție face cazul în care sunt încălcate prevederi ale documentului, în eventualitatea cazului în care rezultatul acțiunilor Clientului contravine intereselor sau produce pagube de orice natură de partea ShopeXtrem și/sau al eventualilor terți cu care ShopeXtrem are contracte de parteneriat în acel moment.

7.Clientul are dreptul de a se opune colectării datelor sale personale și să solicite ștergerea acestora, revocându-și astfel acordul dat pentru document, și renunțând astfel la orice drept implicit specificat în acesta și fără nicio obligație ulterioara a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese, dar numai în conformitate cu prevederile legii mai sus menționate.

8. Pentru exercitarea drepturilor sale, Clientul se va adresa ShopeXtrem , conform datelor de contact disponibile pe site, valabile la acea dată.

9. Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat inițial pentru a reflecta orice modificare survenită, în cazul în care aceasta există;

10. Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de bănci românești și străine sub siglele VISA și MasterCard cu condiția ca băncile emitente să le fi activat pentru plata online.  ShopeXtrem  nu solicită și nu stochează niciun fel de informații referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.

11.  Politica de confidențialitate  ShopeXtrem  se referă doar la datele furnizate voluntar de către Client exclusiv pe site. ShopeXtrem  nu răspunde pentru politica de confidențialitate practicată de către oricare alt terț la care se poate ajunge prin legături, indiferent de natura acestora, în afara siteului.

12.  ShopeXtrem  se obligă ca datele colectate ale Clientului să fie folosite numai în conformitate cu scopurile declarate și să nu facă publică, să vândă, închirieze, licențieze, transfere, etc. baza de date conținând informații referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Clientului vreunui terț neimplicat în îndeplinirea scopurilor declarate.

13. Excepție de la prevederile art. 6.9 va face situația în care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este cerută de către organele abilitate în cazurile prevăzute de reglementarile în vigoare la data producerii evenimentului.

14.  Procesatorul de carduri bancare agreat de către ShopeXtrem ,  are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate în urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga orice Tranzacție, în cazul în care aceasta exista.

15. ShopeXtrem  garantează că datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai până la soluționarea problemei comunicate de acesta, după care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.

16. ShopeXtrem nu răspunde pentru defecțiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduită baza de date care conține aceste date.

 

Cum pot accesa, corecta, updata și/sau șterge informațiile personale pe care le-ați obținut?

Poți cere acces la informațiile personale pe care le deținem noi printr-o notificare scrisa. Îți vom acorda accesul de îndată ce ți-ai dovedit identitatea. Dacă cererea ta este neobișnuită sau oneroasă, îți putem solicita plata unei taxe înainte de a-ți permite accesul la informațiile personale. Dacă infomația ta personală este incorectă sau îți dorești să o ștergem, contactează-ne.

 

Cum îți stocăm și protejăm informațiile personale?

Informațiile tale personale pot fi stocate de către noi în diverse forme, incluzând atât forma electronică, cât și cea fizică. Trebuie să fii conștient că există riscuri inerente asociate cu transmiterea informațiilor personale pe internet, dar, cu toate acestea vom întreprinde pașii rezonabili pentru a asigura integritatea și siguranța oricăror informații personale pe care le-am stocat, incluzând întreprinderea pașilor rezonabili pentru a preveni imixtiunea și pierderea, folosirea abuzivă, accesul neautorizat, modificarea sau divulgarea acestor infomații personale.

Este important să îți protejezi confidențialitatea, asigurându-te că nimeni nu îți obține informațiile personale și că ne vei contacta dacă detaliile tale personale se schimbă. Dacă nu dorești să îți transmiți infomațiile personale pe internet, ne poți contacta prin email sau telefon. Dacă nu mai avem nevoie de  informațiile tale personale pentru scopurile menționate în această Politică de Confidențialitate sau dacă le-am primit neintenționat, vom întreprinde pașii necesari pentru a le distruge  în siguranță sau să le de-identinficăm, cât de curând posibil, în măsura în care legea o permite.

 

Ai întrebări sau nelămuriri?

Dacă ai întrebări privind Politica noastră de Confidențialitate sau dacă ai o plângere, te rog să ne contactezi cu nelămuririle tale  și vom face tot posibilul să răspundem  cererii tale în decurs de 30 de zile.

Adresa poștală: Magazin ShopeXtrem, Str. Ardeleni nr. 24 Bucuresti

Telefon: +4 021.330.44.33 | +4 021.315.55.15

Email: office@shopextrem.ro

 

RAMBURSĂRI ȘI SCHIMBURI

Dacă ceva nu este bine sau te răzgândești, acceptăm o returnare care face obiectul politicii de Returnare și Rambursare

 

Politica noastră de de Returnare și Rambursare

  •  Produsele cumpărate în magazin pot fi schimbate în magazin sau prin curier.

  • Costurile de livrare nu vor fi rambursate 

 

Dacă te răzgândești

Dacă te răzgândești privind produsele achiziționate de la noi, îți vom rambursa suma achitată sau schimba produsele respective în țara de unde au fost achiziționate, respectând următoarele condiții:

  1. Produsul (produsele) poate fi returnat în decurs de 30 zile din ziua achiziționării, împreună cu dovada de plată;

  2. Produsul (produsele) nu trebuie să fie purtat, spălat sau folosit, având toate etichetele originale intacte;

  3. Costumele de baie, lenjeria intimă, cerceii și cosmeticele nu pot fi returnate sau schimbate.

  4. Produsele achiziționate cu cupoane cadou, sau care beneficiază de reduceri și discounturi nu pot beneficia de o rambursare sau un schimb.

 

Dacă soliciți o rambursare, prețul achiziției (neincluzând taxele de livrare pentru comenzile online) îți va fi rambursat folosind metoda inițială de plată, de îndată ce ți-am primit produsul și am confirmat că întrunește condițiile de la punctele 1-3 menționate mai sus. Vei fi responsabil pentru orice costuri asociate cu returnarea produsului, incluzând orice schimb valutar și/sau taxe locale sau internaționale.




Produse defecte

Dacă un produs este defect, descris în mod eronat sau diferit de modelul afișat, ne vom respecta îndatorirea legală, care ar putea include rambursarea costului achiziției și costurilor de livrare, sau oferirea unui produs înlocuitor, în cazul în care produsul defectuos este returnat într-un interval de timp rezonabil de la data achiziției.



INSTRUCȚIUNI DE RETURNARE PENTRU COMENZILE FĂCUTE ONLINE

Produsele achiziționate online pot fi returnate prin curier sau în magazin. Putem, de asemenea, schimba produsele în magazin, dar nu le putem schimba prin poștă.

Te rugăm verifică Politica noastră de de Returnareafișată mai sus pentru a te asigura că returnarea ta întrunește toate condițiile.

 

CUM SĂ RETURNEZI PRIN POȘTĂ UN PRODUS COMANDAT ONLINE

  1. Printează AWB-ul. Vizitează site-ul nostru, secțiunea Returnare pentru a completa detaliile tale, plăti taxele poștale și printa etichetele poștale.

  2. Completează formularul de returnare. Vei găsi un formular de returnare inclus în comanda ta.

  3. Ambalează produsul (produsele) pentru returnare. Îți recomandăm să ambalezi adecvat produsul într-o pungă de plastic pentru a-l proteja de apă sau orice alte pericole. NU PUNE AWB-UL PE AMBALAJUL ORIGINAL. Pune AWB-ul pe punga de plastic și nu uita să incluzi formularul de returnare.

  4. Procesarea. De îndată ce primim coletul tău și ne asigurăm că întrunește termenii politicii noastre de  returnare, te vom rambursa și îți vom trimite un mail de confirmare. Suma rambursată va apărea din nou în contul tău în 3-5 zile după ce te contactăm. Dacă sunt probleme sau returnarea ta nu întrunește condițiile noastre, te vom contacta și îți vom trimite coletul înapoi.

 

CUM SĂ RETURNEZI ÎN MAGAZIN UN PRODUS COMANDAT ONLINE

  1. Vino la magazin. Adu cu tine produsul (produsele) pe care vrei să îl returnezi.

  2. Arată o dovadă de plată. Trebuie să ne arăți bonul fiscal și factura pe care ți-am trimis-o pe mail.

  3. De îndată ceau fost întruniți termenii Politicii de Returnare și Schimb, te vom rambursa sau îți vom înlocui produsul (produsele) în magazin. Sumele de până la 100 de euro pot fi rambursate în magazin, iar sumele mai mari vor fi rambursate prin transfer bancar. Te rugăm verifcă linkul de REFUND.

CUM SĂ RETURNEZI UN PRODUS CUMPĂRAT ÎN MAGAZIN  

Produsele cumpărate în magazin pot fi returnate în magazin. A se reține că produsele cumpărate în magazin nu pot fi returnate prin poștă.  

Te rugăm verifică Politica de Returnare și Schimb de mai sus pentru a te asigura că returnarea ta întrunește toate condițiile.

  1. Vino la magazin. Adu cu tine produsul (produsele) pe care vrei să îl returnezi.

  2. Arată o dovadă de plată. Trebuie să faci dovada plății.

  3. De îndată ce au fost întruniți termenii Politicii de Returnare și Schimb, te vom rambursa sau îți vom înlocui produsul (produsele) în magazin, pe loc.

Informațiile tale personale vor fi folosite în concordanță cu Politica noastră de Confidențialitate pentru a-ți procesa rambursarea sau returnarea.